Hosting SSD NVME z LiteSpeed. Standardowa migracja za 0 zł!
Usługa pozwala na odnowienie domen polskich na dowolną liczbę dni, jednakże nie mniej niż 30, ale nie więcej niż rok (np. 33 dni, 100 dni, 253 dni). Faktura proforma dostępna jest po wystawieniu w Panelu Abonenckim sekcji Faktury > Proforma nieopłacone.
Usługa ta pozwala na wyrównywanie okresów abonamentowych dla zakupionych domen i otrzymywanie faktury za usługi odnowienia tychże domen w jednym terminie.
Usługa polegająca na prawie bezwzględnego pierwszeństwa do rejestracji nazwy domeny, która została zwolniona.
Dotyczy tylko domen polskich, zakładana jest na okres 3 lat.
Po zrealizowaniu opcji usługa rejestracji domeny jest płatna wg obowiązującego Cennika.
Okres kwarantanny, to okres, w którym domena, która była wcześniej zarejestrowana, nie została odnowiona przed upływem okresu abonamentowego i jest zablokowana przez Rejestr (nie jest aktywna). Taką domenę można jeszcze odzyskać i ponownie aktywować (zanim zostanie skierowana przez Rejestr do powtórnej rejestracji). Odnowienie domeny z okresu kwarantanny wymaga wniesienia opłaty według obowiązującego Cennika.
Nie wszystkie Rejestry Nadrzędne umożliwiają odnowienie nazwy domeny z okresu kwarantanny. Zapoznaj się z wyjątkami »
Dla wybranych domen globalnych i domen narodowych innych niż polskie możliwe jest założenie opcji ukrycia danych Abonenta. Opcja zakładana jest na wniosek Abonenta, po przesłaniu prośby z autoryzowanego adresu e-mail oraz uiszczeniu opłaty za wykonaną usługę zgodnie z Cennikiem podanym na stronach serwisu.
Dla domen europejskich, w bazie WHOIS, zawsze widoczny jest adres mailowy Abonenta, jednak Abonent może podać opcjonalnie inny adres mailowy, niż autoryzowany, który będzie widoczny w publicznej bazie WHOIS. Adres ten może być dodany na wniosek Abonenta, po przesłaniu prośby z autoryzowanego adresu e-mail.
Lista domen, dla których możliwe jest założenie opcji ukrycia danych znajduję się w dziale Pomoc Polityka prywatności »